شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73010 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
89 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت سعید صادقی و اینکه به نظر می‌رسد فشار زیادی روی او است، عنوان کرد:‌ «ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید صادقی هم یکی از آنها است. او تازه به تیم اضافه شده هرچند که در بازی قبل وضعیت خیلی خوبی داشت. من آینده خوبی برای او در پرسپولیس می‌بینم و از […]

یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت سعید صادقی و اینکه به نظر می‌رسد فشار زیادی روی او است، عنوان کرد:‌ «ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید صادقی هم یکی از آنها است. او تازه به تیم اضافه شده هرچند که در بازی قبل وضعیت خیلی خوبی داشت. من آینده خوبی برای او در پرسپولیس می‌بینم و از نظر فنی و شخصیتی از او راضی هستم.»

سعید صادقی فصل قبل در شرایطی عنوان بهترین بازیساز لیگ را مال خود کرد که در پست وینگر چپ بازی می‌کرد. او موفق شد در گل گهر ۱۴ پاس گل برای همبازیانش ساخته و پرداخته کند و به شاه ماهی نقل و انتقالات تبدیل شد. او اگرچه توانایی بازی در پست بال راست را هم دارد و در پرسپولیس هم در این پست بازی می‌کند اما این یک واقعیت است که کارآیی او در سمت چپ بیشتر است. از طرف دیگر مهدی ترابی بال چپ اصلی پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده و با درخشش در این پست یکی از عوامل اصلی موفقیت سرخ‌ها لقب گرفته است. به همین دلیل گزینه اول یحیی برای بال چپ، ترابی است. پستی که طی دو فصل اخیر ترابی را به عنوان یکی از بهترین پاسورهای لیگ رسانده است.

اگرچه یحیی در دو بازی اخیر این اجازه را به ترابی و صادقی داده تا دائما جا عوض کرده و با جابجایی منطقه بازی خود به نوعی شیفت کنند اما هنوز هماهنگی کامل بین آن‌ها ایجاد نشده است. سعید صادقی دوست دارد در سمت چپ خط میانی بازی کند و شنیدیم این موضوع را به همراه برخی فشارهای موجود روی خودش به یحیی گل محمدی نیز انتقال داده اما جواب سرمربی پرسپولیس جالب بوده است: «من تو را قبول دارم پس فقط روی تمرین و کار خودت تمرکز کن و به حاشیه‌ها توجهی نداشته باش!»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!