جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7692 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ |
73 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار عوضعلی فقیری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهارداشت: ۱۳۵ گروه جهادی ویژه، ۴۸۰ گروه فعال و یک‌هزار و ۷۹۸ گروه عادی در سامانه اطلس گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است. وی بیان کرد: ۴۰ گروه جهادی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار عوضعلی فقیری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهارداشت: ۱۳۵ گروه جهادی ویژه، ۴۸۰ گروه فعال و یک‌هزار و ۷۹۸ گروه عادی در سامانه اطلس گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: ۴۰ گروه جهادی در عرصه فرهنگی، بیش‌از ۱۰۰ گروه تخصصی در عرصه عمرانی، ۸۰ گروه جهادی تخصصی در عرصه بهداشت و درمان، ۱۲۰ گروه جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی، یک‌هزار و ۳۱۲ گروه در عرصه محرومیت زدایی و ۹۰ گروه جهادی در عرصه تخصصی و آموزشی در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های مهاجر از سایر استانهای کشور نیز در ایام مختلف بویژه تعطیلات عید سال با توجه به مشکلات سیستان و بلوچستان در این استان برای انجام فعالیت‌های جهادی هجرت می‌کنند.

وی افزود: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج به عنوان سند اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی فرماندهی کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

سردار فقیری اظهارداشت: یکی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج بحث محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال توسط بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی با دولت برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال های خرد در سیستان و بلوچستان همکاری و هم افزایی بسیار خوبی دارد و ابزار بسیج سازندگی برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال گروه‌های جهادی هستند..

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه استان قرارگاه پیشرفت و آبادانی دارد که جدای از گروه‌های جهادی در زمینه رفع محرومیت در منطقه مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: بحث انتقال آب از چاه نیمه چهار به سوم و از سوم به چاه نیمه دوم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

آبرسانی به ۱۷۵۱ روستای سیستان و بلوچستان 

سردار فقیری اظهارداشت: آبرسانی به یک‌هزار و ۷۵۱ روستای سیستان و بلوچستان در قالب ۱۱ مجتمع آبرسانی با محوریت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق طی مدت ۳۰ ماه اجرا می شود و هم‌اینک این طرح حدود ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: ۴۵۲ گروه جهادی در رزمایش مقتدرانه جهادی به مناسبت هفته جهاد سازندگی از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت در سراسر سیستان و بلوچستان مشغول به انجام کارهای جهادی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، نشست با استاندار، تجمع گروه‌های جهادی، اعزام کمک های مومنانه، افتتاح ۱۰۰ پروژه محرومیت زدایی و بازدید از پروژه‌های جهادی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشته هفته بسیج سازندگی است.

در حال تکمیل شدن…..

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!