شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7704 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ |
75 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز پنجشنبه به نقل از ناصر کشاورزی باحضور در این اداره به مناسبت هفته معلم افزود: در  دولت آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش و معلم شده است که این مهم نشان از اهمیت و جایگاه والای معلم دارد. وی با گرامیداشت یاد […]

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز پنجشنبه به نقل از ناصر کشاورزی باحضور در این اداره به مناسبت هفته معلم افزود: در  دولت آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش و معلم شده است که این مهم نشان از اهمیت و جایگاه والای معلم دارد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک هفته معلم گفت: شهید مطهری به حق الگو و اسوه معلمان و مظهر هم آرایی علم و دین در عصر حاضر است که با اندیشه‌های تابناک در معرفت و انسان شناسی صحه گذاشت.
فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان نقش مهمی در هدایت جامعه به سوی کمال دارند زیرا که بسیاری از این عزیزان  در  تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی، وظیفه خود را در عرصه دفاع مهم‌تر دانستند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
وی افزود:  تقدیر از مقام معلم نه تنها  ریشه در دین و اخلاق دارد بلکه موجب ارتقای منزلت اجتماعی این قشر در تربیت علمی و فرهنگی آینده سازان کشور موثر است.
رئیس شورای آموزش و پرورش دیلم گفت: اگر خدای ناکرده انسان خوب هدایت نشود موجب سقوط خود و جامعه می شود و باید در نظام آموزش و پرورش به هر دو بعد تعلیم و تربیت توجه ویژه کرد.محمد مهدی محسنی افزود: کسی که انسان را تربیت می‌کند، آموزش می‌دهد و باورهایش به اندیشه‌ها جهت می‌بخشد، شایسته سپاس است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم گفت: یکی از مهم ترین دغدغه فرهنگیان امروز مسئله معیشت آنها است که خوشبختانه با تلاش دولت به زودی با اجرای طرح رتبه بندی رفع خواهد شد.
محسنی افزود: در دولت آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش و معلم شده  که این مهم نشانگر  اهمیت و جایگاه والای معلم است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!