پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10010 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۶ |
115 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

 صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد: قاسم صادقی رئیس اداره دندان پزشکی وزارت بهداشت گفت:  بر اساس تکلیف قانونی که هیات وزیران در سال ۹۹ بر عهده وزارت بهداشت گذاشته است، بسته بیمه دندان پزشکی تدوین و پس از تصویب آن در بیمه، سازمان های بیمه گر موظف به تحت پوشش قرار دادن […]

 صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

قاسم صادقی رئیس اداره دندان پزشکی وزارت بهداشت گفت:  بر اساس تکلیف قانونی که هیات وزیران در سال ۹۹ بر عهده وزارت بهداشت گذاشته است، بسته بیمه دندان پزشکی تدوین و پس از تصویب آن در بیمه، سازمان های بیمه گر موظف به تحت پوشش قرار دادن افراد تحت پوشش خود خواهند بود. در بسته تدوینی ۲۵ خدمت پایه دندان پزشکی را پیشنهاد داده ایم.

او می گوید که با هدف کاهش  هزینه های مردم در حوزه سلامت دهان و دندان بسته بیمه دندان پزشکی تبیین شده است که در صورت تصویب آن، همه صندوق های بیمه گر موظف به اجرا در قالب خدمات دندان پزشکی هستند.

رئیس اداره دندان پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد که بسته بیمه دندان پزشکی معاونت درمان به دبیرخانه شورای عالی بیمه فرستاده شده است و این موضوع در نوبت طرح در جلسات شورای عالی بیمه قرار دارد.

صادقی اضافه کرد: آخرین مطالعه ای که انجام شده مر بوط به سال ۹۱ است که رسما در معاونت بهداشت وزارت خانه صورت گرفته است. میزان پوسیدگی دندان در بین دانش آموزان گزارش شده است که باید این موضوع با ارتقای سطح سلامت دهان و دندان و فرهنگ سازی بیشتر کاهش پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!