جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10213 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ |
226 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، دریادار دوم پاسدار محمد حسین بارگاهی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر دیر افزود: شهیدان از همه چیز خود گذشتند و ما وظیفه داریم  برای ادامه راه شهیدان در این مسیر حرکت کنیم . وی […]

به گزارش ادراک خبر، دریادار دوم پاسدار محمد حسین بارگاهی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر دیر افزود: شهیدان از همه چیز خود گذشتند و ما وظیفه داریم  برای ادامه راه شهیدان در این مسیر حرکت کنیم .
وی اضافه کرد: شهیدان از هر چیز خود گذشت کردند و دنیای باقی را برای خود خریدند و به ما یاد دادند که باید در این مسیر قرار بگیریم.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از مبارزه با دشمن کوتاه نیامد و خدا این شهید را برای ما نگه داشت تا این بزرگوار را بشناسیم و از وجود این سردار بزرگ بهره مند شویم.
وی گفت: باید وصیت نامه شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.
بارگاهی اضافه کرد:  این دو فرمانده که تکریم و معارفه می شوند سربازی خوب برای نظام و ولایت هستند.
نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از نظر قرآن کریم، قدرت علمی و جسمی دو ویژگی فرماندهان است که امروز فرماندهان سپاه به این دو ویژگی نیاز دارند.
حجت الاسلام سید کریم فاطمی والا افزود: برنامه قرآن سرلوحه کار خود قراردهیم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم .
در این آیین ناوسالاریکم پاسدار علیرضا احمدی به عنوان فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی و از خدمات ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد فرمانده پیشین قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!