جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10297 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
103 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۸ اردیبهشت) مجلس طی تذکری، اظهار داشت: امروز شاهد گزارش روسای کمیسیون‌های مختلف اقتصادی مجلس بودیم که همه از تصمیمات خلق‌الساعه در اقتصاد شکایت داشتند و بازتاب آن در جامعه مشخص بود. وی با […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۸ اردیبهشت) مجلس طی تذکری، اظهار داشت: امروز شاهد گزارش روسای کمیسیون‌های مختلف اقتصادی مجلس بودیم که همه از تصمیمات خلق‌الساعه در اقتصاد شکایت داشتند و بازتاب آن در جامعه مشخص بود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف در این خصوص وظیفه دارند، عنوان کرد: وزارت کشور وظیفه انعکاس موارد مهم را به هیأت وزیران دارد اما متأسفانه شاهد گسست میان وزارت کشور و هیأت وزیران هستیم. یا وزارت کشور نمی‌تواند  گزارش‌های خود را به کابینه برساند که مانع از تصمیمات خلق‌الساعه شود و یا اصلاً گزارش آنها مورد اعتنا نیست که بازتاب ناصوابی در جامعه دارد.

نماینده تبریز در مجلس در ادامه نقش وزارت کشور در جامعه را پیشگیرانه توصیف کرد و بیان داشت: متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد و وزارت کشور نتوانسته است از بروز مشکلات در پی مطالبات اجتماعی جلوگیری کند و حتی آن را امنیتی می‌کند برای مثال انتظار مردم سراوان استان گیلان در حوزه زباله، رسیدگی وزارت کشور بود که این موضوع به سادگی تبدیل به یک موضوع امنیتی شد.

علیرضابیگی در پایان با اشاره به مسابقه فوتبال ایران و لبنان در مشهد که مشکلات آن ناشی از کاستی‌ها و نقص وزارت کشور بود، گفت: این مسابقه می‌توانست باعث سربلندی ما باشد اما موجب آزاردگی خاطر بانوان شد که همچنین این موضوع درباره بازنشستگان مخابرات نیز صدق می‌کند.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!