جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10299 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
79 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با بیان اینکه هیچ صیانتی بالاتر از صیانت از جایگاه مجلس و صفت انقلابی آن نیست، اظهار داشت: ما اینجا ایستاده‌ایم که از منافع مردم دفاع کنیم. وی […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با بیان اینکه هیچ صیانتی بالاتر از صیانت از جایگاه مجلس و صفت انقلابی آن نیست، اظهار داشت: ما اینجا ایستاده‌ایم که از منافع مردم دفاع کنیم.

وی ادامه داد: انقلابی بودن را‌‌‌‌‌‌‌‌ باید در عمل نشان دهیم، نه در شعار؛ انقلابی بودن یعنی درنهایت عقلانیت و بدون شعارزدگی در جهت منافع انقلاب و کشور گام برداریم و یادمان باشد که هر تصمیمی که باعث اضطراب مردم شود، هیچ نسبتی با انقلابی بودن ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچ کس نباید در نظر و عمل طوری عمل کند که منجر به مخرج مشترک با دشمن شود؛ لذا وظیفه تک تک ماست که با صیانت از منافع مردم و نظام از چهره انقلابی مجلس دفاع کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه مهار نسبی کرونا با وجود همه تحریم‌ها و مشقات و با زحمات کادر سلامت را‌‌‌‌‌‌‌‌ یادآور شد و با تشکر از اقدامات صورت گرفته در این بخش خاطرنشان کرد: یکی از نمادهای مهم تحقق شعار سال، پشتیبانی از واکسن‌زایی‌های داخلی است که باید انجام شود.

روح‌الامینی همچنین با تاکید بر ضرورت مدیریت بازار دارو، اظهار داشت: با وجود هشدارهای مجلس و کارشناسان در اواخر سال گذشته و اوایل امسال مشکلاتی در زمینه دارو پیش آمد که با ورود به موقع رئیس جمهور این مشکلات تا حدودی فروکش کرد و انتظار می‌رود این روند مدیریتی ادامه یابد.

وی در ادامه به شاخص‌های دولت قوی اشاره کرد و گفت: دولت قوی باید با در نظر گرفتن عقلانیت در انتصاب‌ها، خودانتقادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ سرلوحه کارهایش قرار دهد و از تفرقه سیاسی و جنجال رسانه‌ای پرهیز کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت قوی، دولتی است که با پرهیز از سیاست غلط،‌ نیروی انسانی غلط را‌‌‌‌‌‌‌‌ که بیش از هر چیزی به زندگی مردم ضربه می‌زند را‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کند.

روح‌الامینی تصریح کرد: بعضا فاصله بین فهمیدن اشتباه و اصلاح آن در بین مسئولان زیاد است و دولت قوی هم دولتی است که پیش از هر تصمیم مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ آگاه کند و از آثار زیانبار آن بر زندگی مردم پرهیز کند.

وی با اشاره به پیوست رسانه‌ای ضعیف در تصمیمات و تلاطم در زندگی مردم اظهار داشت: بیش از دو دهه است که دولت‌ها هر طرحی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش برده‌اند شاهد تلاطم در زندگی و آرامش مردم بوده‌ایم و بعد از اجرا، رسانه‌های وابسته به دولت به فکر آرام کردن مردم افتاده‌اند و جالب است که هیچ دولتی از این چرخه غلط عبرت نگرفته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: وجود سه (نون)، (نان) مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ آجر کرده است؛ نفع‌طلبان، نادانی و نفوذی‌ها.

روح‌الامینی در پایان تأکید کرد: از رئیس جمهور محترم خواهش می‌کنم یک قرارگاه رسانه‌ای واحد در دولت ایجاد کند تا این همه تلاطم به جامعه تزریق نشود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!