سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10942 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ |
119 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

هزاران فلسطینی در خان یونس در اعتراض به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه یحیی السنوار رئیس جنبش حماس تظاهرات کردند.     به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر،  فلسطینی‌ها با راهپیمایی به سوی خانه “یحیی سنوار”، حمایت خود را از او در مقابلِ تهدیدات رژیم صهیونیستی اعلام کردند. همزمان جنبش‌های مقاومت فلسطینی به اشغالگران قدس […]

هزاران فلسطینی در خان یونس در اعتراض به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه یحیی السنوار رئیس جنبش حماس تظاهرات کردند.     به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر،  فلسطینی‌ها با راهپیمایی به سوی خانه “یحیی سنوار”، حمایت خود را از او در مقابلِ تهدیدات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

همزمان جنبش‌های مقاومت فلسطینی به اشغالگران قدس هشدار داد، ترورِ سران گروه‌های مقاومت به منزله زلزله و فاجعه برای این رژیم خواهد بود.
“اسماعیل رضوان” از اعضای ارشدِ جنبش مقاومت فلسطین (حماس) گفته پاسخ مقاومت به هر گونه حماقتِ رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت فلسطین ویرانگرخواهد بود.
خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی هم به رژیم صهیونیستی هشدار داده ترور هر یک از رهبران مقاومت بویژه یحیی النسوار به معنای باز شدن دروازه‌های جهنم به روی این رژیم خواهد بود. این هشدار پس از آن صادر شد که درپی افزایش عملیات شهادت طلبانه در اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها تهدید کردند یحیی سنوار رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین /حماس/ را ترور می‌کنند.
شهرک نشینان صهیونیست به روستای فلسطینی در غرب شهر سلفیت در کرانه باختری، حمله ور شدند. در این درگیریها، ده‌ها فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های جنگی و پلاستیکی زخمی شدند اما با بحرانی شدن اوضاع در فلسطین اشغالی شماری از شهرک نشینان صهیونیست علیه دولت نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
صهیونیست‌ها در ورودی شهرک العاد که محل اجرای عملیات دو فلسطینی بود و در آن سه شهرک نشین کشته شدند، تظاهرات کردند. این تظاهرات در اعتراض به سیاست دولت نفتالی بنت برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!