چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11384 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۴ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون نخست وزیر بلغارستان گفت: کشورش از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه حمایت نخواهد کرد مگر آن که به کشورش در اجرای تحریم‌های خرید نفت از روسیه مهلت داده شود.   به گزارش­ ­­سرویس بین الملل­­ ­خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری رویترز، آسن واسیلف (Assen Vassilev) معاون نخست وزیر بلغارستان گفت […]

معاون نخست وزیر بلغارستان گفت: کشورش از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه حمایت نخواهد کرد مگر آن که به کشورش در اجرای تحریم‌های خرید نفت از روسیه مهلت داده شود.   به گزارش­ ­­سرویس بین الملل­­ ­خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری رویترز، آسن واسیلف (Assen Vassilev) معاون نخست وزیر بلغارستان گفت کشورش از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه حمایت نخواهد کرد مگر آن که به کشورش در اجرای تحریم‌های خرید نفت از روسیه مهلت داده شود.
دولت‌های اتحادیه اروپا روز یکشنبه به توافق بر سر تحریم‌های سرسختانه علیه روسیه بر سر حمله به اوکراین نزدیک‌تر شدند، اما اعلام کردند روز دوشنبه گفتگو‌هایی را بر سر نحوه حصول اطمینان از توان کشور‌های وابسته به انرژی روسیه در همراهی با این تصمیمات برگزار خواهند کرد.
واسیلف در تلویزیون بی ان تی گفت: ”گفتگو‌ها روز دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد یافت. دیدار رهبران برای نتیجه گیری درباره آن‌ها ممکن است لازم باشد. موضع ما بسیار روشن است. اگر به برخی از کشور‌ها مهلت بدهند ما نیز مهلت می‌خواهیم. در غیر این صورت از تحریم‌ها حمایت نخواهیم کرد. “وی افزود بر اساس گفتگو‌های صورت گرفته بعید می‌داند این طور شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!