یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11439 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ |
97 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: پیگیری مصوبات سفر‌های استانی، شرط لازم و کافی است؛ شخص مسئول، باید پاسخگو باشد و همه باید پاسخگو باشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید صولت مرتضوی در دومین نشست هم‌اندیشی با نمایندگان وزارتخانه‌ها در سفر‌های استانی و مدیران کل حوزه وزارتی و بازرسی دستگاه‌های اجرایی با موضوع […]

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: پیگیری مصوبات سفر‌های استانی، شرط لازم و کافی است؛ شخص مسئول، باید پاسخگو باشد و همه باید پاسخگو باشند.

مرتضوی: شخص مسئول باید پاسخگو باشدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید صولت مرتضوی در دومین نشست هم‌اندیشی با نمایندگان وزارتخانه‌ها در سفر‌های استانی و مدیران کل حوزه وزارتی و بازرسی دستگاه‌های اجرایی با موضوع ارتباطات مردمی، خطاب به آنها اظهار داشت: شما پیشانی دولت هستید و دولت، فقط به معنای قوه نیست. دولت یعنی حاکمیت؛ شما محل مراجعه مردم هستید.

 

مرتضوی افزود: باید ارتباطات را با مردم قوی کنیم و سفر‌های استانی این است که به ما بیاموزد آنچه هست، همان مردم هستند.

 

وی گفت: پیگیری مصوبات سفر‌های استانی، شرط لازم و کافی است و انتظار این است تعامل خود را با حوزه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) تقویت کنید و پاسخگو باشید. شخصی که مسئول است، باید پاسخگو باشد و همه باید پاسخگو باشند.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار داشت: باید پیشخوان خدمت درست کرد تا مردم، بدون واسطه مسائل خود را بیان کنند.

 

مرتضوی افزود: این نشست‌ها برای میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم است و در سفر‌های استانی، حوزه ارتباطات مردمی تمام قد وارد می‌شوند و دستگاه‌های اجرایی را وارد استان می‌کنند تا به پرسش‌ها و نیاز‌های مردم پاسخ دهند. 

 

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات مردم حل می‌شود و بخشی از مباحث درباره ارتباط تلفنی، ارسال پیامک و ارسال نامه است و دفتر ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری به تفکیک به وزارتخانه‌ها می‌فرستد و آنها مکلف به بررسی و اقدام هستند.

 

مرتضوی گفت: برگزاری این نشست با هدف هماهنگی جدید است تا پاسخگویی به مردم روان‌تر شود. یک ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است که نتیجه آن از سوی مرکز ارتباط مردمی نهاد اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!