چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11753 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ |
110 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سید امیرپاشا طبائیان گفت: همایش جامع کووید ۱۹ رایگان است و همه جامعه هدف می‌توانند در آن شرکت و از این امتیاز استفاده کنند. این همایش تحت حمایت دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران،‌ تهران و شهید بهشتی و بقیهالله است. این همایش در قالب ۱۴ پنل سخنرانی و در طول سه روز انجام می‌شود. در نظام […]

سید امیرپاشا طبائیان گفت: همایش جامع کووید ۱۹ رایگان است و همه جامعه هدف می‌توانند در آن شرکت و از این امتیاز استفاده کنند. این همایش تحت حمایت دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران،‌ تهران و شهید بهشتی و بقیهالله است.

این همایش در قالب ۱۴ پنل سخنرانی و در طول سه روز انجام می‌شود.

در نظام پزشکی تهران بزرگ بیش از ۴۵ اتاق فکر وجود دارد که اعضای هیئت علمی رشته‌های مختلف در آن حضور دارند که ایده‌های علمی ارائه می‌دهند و در این همایش هم درگیر هستند. در کنار همایش، تقدیر از شهدای سلامت و مسابقه عکاسی و نقاشی هم برگزار می‌شود.

به گفته معاون آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ با توجه با همه گیری کووید ۱۹ در جهان و همچنین شکل گیری سویه های مختلف این ویروس و درمان‌ها و واکسن‌های متفاوت عرضه شده برای آن، به روز نگه داشتن اطلاعات پزشکان و کادر درمان درخصوص این بیماری از بزرگترین چالش های آموزشی در کشور است.

به همین منظور نظام پزشکی تهران بزرگ و معاونت آموزشی این سازمان، اولین همایش جامع کووید ۱۹ و پساکرونا را با همکاری مراکز علمی همکار و اساتید اتاق‌های فکر آموزشی خود در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت حضوری و با حداکثر ۹ امتیاز بازآموزی برای تمامی گروه‌های جامعه علوم پزشکی کشور در سالن همایش‌های مرکز ایران مال واقع در تهران، همت غرب برگزار خواهد کرد.

طبائیان گفت: اتاق فکر دانشجویی معاونت آموزشی نظام پزشکی با همکاری کمیته دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و دانشجویان علوم پزشکی کشور برنامه‌های جانبی مختلفی همچون کارگاه‌های تخصصی و جلسه دانشجویان با اساتید جهت گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجویی را برگزار خواهند کرد.

به گفته معاون آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ، از دیگر اقدامات جانبی این همایش، برگزاری جشنواره عکس و نقاشی با محوریت و موضوع “شهدای سلامت” نیز برگزار خواهد شد که جهت تقدیر از روح پاک شهدای سلامت در پاندمی کرونا است. از آثار برگزیده در مراسم افتتاحیه که با حضور روسای مراکز علمی و کشوری می‌باشد تقدیر خواهد شد.

به دلیل محدودیت در تعداد شرکت کنندگان و فاصله گذاری اجتماعی ثبت نام همایش به صورت اینترنتی و قبل از شروع همایش انجام خواهد شد.

از پنل‌های علمی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درمان‌های بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کووید ۱۹
– تازه‌های ویروسی شناسی کووید ۱۹
– نقش تغذیه در دوران کووید و پسا کووید
– تازه‌ها و عوارض مغز و اعصاب در کووید و پسا کووید
– واکسیناسیون کووید۱۹ و چالش‌های پیشه روی واکسیناسیون
– بیولوژی ویروس کووید ۱۹ و تشخیص آزمایشگاهی
– مراقبت‌های ویژه در کووید
– عارضه‌های پوستی کووید و پسا کووید
– تظاهرات قلب و کووید ۱۹ و پسا کووید
– تظاهرات گوارشی و کبدی کووید و پساکووید
– کووید در اطفال و کودکان
– پیامد‌های کووید در بارداری و نوزادی
– قصور پزشکی در پاندمی کووید ۱۹
– اختلالات غددی در بیماری کووید ۱۹

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!