پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 117931 |
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۴۴ |
93 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه، بیش از ۶ میلیارد و ۸۶۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۰ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد. گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۴۴ هزار و ۵۶۰ معامله به ارزش […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه، بیش از ۶ میلیارد و ۸۶۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۰ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۴۴ هزار و ۵۶۰ معامله به ارزش ۳ هزار و ۷۰۳ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه سیمان با ۳۳۱ هزار و ۴۵۸ معامله به ارزش ۳ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۳۲ هزار و ۶۸۶ معامله به ارزش ۳ هزار و ۳۱ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۷ هزار و ۴۴۶ معامله به ارزش ۲ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال و گروه فراورده نفتی ۱۹ هزار و ۲۲۹ معامله به ارزش یک هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با یک هزار و ۷۳۹ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۲۹۶ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۷۶۱ واحد، شرکت معدنی و صنتی چادرملو با ۳۸۸ واحد و شرکت گروه بهمن با ۳۸۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با یک هزار و ۱۹۷ واحد، شرکت پالایش نقت اصفهان با ۴۶۸ واحد، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با ۴۰۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری صندوق بارنشستگی با ۲۶۵ واحد و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۲۱۵ واحد بیشترین تاثیر منفی بر کاهش شاخص را داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۱۹ اسفند ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۶۷ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۳۷۹ واحد رسید.

همچنین بیش از ۴ میلیارد و ۱۲۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بیمه پاسارگاد با ۲۰ واحد، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۱۹ واحد، شرکت مدیریت انرزی امید تابان هور با ۷ واحد، شرکت پخش البرز با ۶ واحد و شرکت فولاد هرمزگان حنوب با ۵.۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

بانک دی با ۵ واحد، پالایش نفت شیراز با ۴.۸ واحد، پالایش نفت لاوال با ۴.۵ واحد، پتروشیمی شهید تندگویان با ۴ واحد و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان با ۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!