چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12027 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ |
138 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار عمل به اجرای سند تحول دولت مردمی در مورد روسای فدراسیون ها شد. متن نامه نماینده اصفهان در مجلس به این شرح است: جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار عمل به اجرای سند تحول دولت مردمی در مورد روسای فدراسیون ها شد.

متن نامه نماینده اصفهان در مجلس به این شرح است:

جناب آقای دکتر سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان

باسلام و احترام

همانگونه که مستحضرید مدتی پیش سندی از سوی دولت ابلاغ شد که بر اساس آن، ریاست کارکنان وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون های ورزشی خلاف این ابلاغیه است. بر اساس سند تحول دولت مردمی که در ۸ اسفند ماه سال گذشته به اعضای هیات دولت ابلاغ شد، عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات ها، فدراسیون ها، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ممنوع می باشد.

در همین راستا با توجه به ابلاغ رئیس جمهور محترم، مسئولیت اجرای مفاد سند تحول در موارد مربوط بر عهده وزرا و بالاترین مقام مسوول در دستگاهها ذی‌ربط می باشد.

بر اساس گزارش های واصله روسای بیش از ۱۰ فدراسیون ورزشی، کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان هستند و فعالیت آن ها بر اساس سند تحول دولت مردمی، در فدراسیون ها خلاف ابلاغیه رئیس جمهور محترم می باشد. لذا مستدعی است دستور فرمایید باقید فوریت برنامه و رویکرد جنابعالی در خصوص اجرای این سند، جهت پیگیری های آتی و نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

 

 


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!