یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 121786 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۴ |
132 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معصومه علی‌نژاد قُمی‌کُلایی (مصیح علینژاد) که به ادعای اندیشکده واشنگتن برای تضمین منافع اسرائیل و امریکا کار می‌کند و جایزه می‌گیرد،  دیگر قراردادهای سنگین برای ناامن کردن ایران با مؤسسات امریکایی منعقد می‌کند. به گزارش ادارک خبر به نقل از جوان؛ در جدیدترین مورد (و البته نه تنها مورد!) مصی علی‌نژاد کاسبی ۱۰۰ هزار دلاری […]

معصومه علی‌نژاد قُمی‌کُلایی (مصیح علینژاد) که به ادعای اندیشکده واشنگتن برای تضمین منافع اسرائیل و امریکا کار می‌کند و جایزه می‌گیرد،  دیگر قراردادهای سنگین برای ناامن کردن ایران با مؤسسات امریکایی منعقد می‌کند.

به گزارش ادارک خبر به نقل از جوان؛ در جدیدترین مورد (و البته نه تنها مورد!) مصی علی‌نژاد کاسبی ۱۰۰ هزار دلاری برای یک سال فعالیت ضدایرانی خود را منعقد کرده است.

طبق آنچه در ستون هزینه‌های آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده آمده، امریکا قرارداد سالانه جدیدی به ارزش پایه ۹۹ هزار دلار برای سال مالی ۲۰۲۳ با علی‌نژاد منعقد کرده است که با نرخ ارز فعلی به معنای دست‌کم ۴۵۰ میلیون تومان در هر ماه است!

داده‌های سایت اطلاع‌رسانی بودجه دولت امریکا نشان می‌دهد «آژانس رسانه‌های جهانی» امریکا برای یک سال مالی از اول مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱) تا ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) مبلغ ۸۶ هزار و ۴۰۰ دلار برای مصی علینژاد در نظر گرفته است.

بررسی های میدانی نشان می‌دهد که علینژاد که خود را حامی و دلسوز مردم ایران نشان می‌دهد سال گذشته مبلغ ۱۰۸ هزار دلار از این آژانس برای خوش‌خدمتی به دولت امریکا پاداش دریافت کرده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید