جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 122986 |
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از بازدید ۹۳۶هزار گردشگر نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش ادارک خبر از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: ۹۳۶هزار گردشگر نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه‌های […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از بازدید ۹۳۶هزار گردشگر نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ادارک خبر از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: ۹۳۶هزار گردشگر نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروز بازدید کردند که بیشترین آمار بازدید در این مدت مربوط به دولتخانه صفوی و موزه‌های این مجموعه، کاروانسرای سعدالسلطنه و آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) در شهر قزوین بوده و منطقه نمونه گردشگری باراجین، منطقه الموت و منطقه نمونه گردشگری آوج و آبگرم نیز از آثار طبیعی پربازدید استان از سوی گردشگران نوروزی بود.

او افزود: طی این مدت بیش از ۸۱هزار نفر از مسافران نوروزی نیز در اماکن اقامتی رسمی و غیررسمی استان قزوین اقامت داشته‌اند.

خزائلی توضیح داد: در این ایام همچنین بیش از یک‌هزار و ۱۰۰بازدید نظارتی توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: در ایام نوروز همچنین ۱۱نوروزگاه در سطح استان برگزار شد که به‌دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، تمرکز اجرای برنامه‌‎ها در ساعات پس از اذان مغرب و عشا بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید