دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123189 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۰۶ |
83 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

 نجم‌آبادی : یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. به گزارش ادارک خبر؛ بیش از ۲۱ ماه از […]

 نجم‌آبادی : یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند.

به گزارش ادارک خبر؛ بیش از ۲۱ ماه از روی کارآمدن دولت سیزدهم می‌گذرد و به‌زعم برخی سیاسیون در این مدت دولت آقای رئیسی صرف نظر از برقراری ارتباط با عربستان دستاورد مثبت دیگری نداشته است. خصوصا درحوزه اقتصاد که نه‌تنها عملکرد مناسبی نداشته بلکه با جراحی اقتصادی که در سال گذشته علی‌رغم توصیه اکثر اقتصاددانان انجام داد، ضربه مهلکی به سبد معیشتی مردم زد و سفره‌ها را خالی کرده است. چند ماه پیش رئیسی که شاهد نابسامانی‌ها بود و اکنون شاهد کناره‌گیری میرکاظمی رئیس سازمان برنامه‌و بودجه، و وزیر جهاد کشاورزی و مدتی قبل رییس کل بانک مرکزی بوده  در تلاش برای جبران کاستی هاست. حالا باید دید این دولت که همه ناترازی‌ها را به گُرده دولت قبل می‌اندازد می‌تواند با این تغییرات موجبات سامان گرفتن این بی‌سرو سامانی اقتصادی را فراهم سازد.

به گزارش ادارک خبر نجم ابادی عضو کمسیون برنامه بودجه مجلس اخیرا در مصاحبه ای گفت: یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. در واقع همه دولت‌هایی که آمدند و بر مسند قدرت نشستند گاهی برای معرفی یک وزیر یک هفته قبل از انتخاب با فلان گزینه صحبت می‌کنند و وی را برای تصدی وزارت به مجلس معرفی می‌کنند. این نقصی است که هم‌واره وجود داشته است.

وی مدعی شده است ، در آینده نزدیک استیضاح ۴ یا ۵ وزیر مطرح است و دولت قبل از این‌که به استیضاح برسیم باید جمع‌بندی کند و خودش به وظیفه‌اش عمل کندکه این‌کار برای دولت بهتر است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید