پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123559 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۱۰ |
67 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور سوریه که امروز چهارشنبه میزبان مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران و هیئت همراه وی در دمشق بود، چشم انداز جدید همکاری‌های اقتصادی بین سوریه و ایران و چگونگی استفاده از فرصت های موجود برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد. به گزارش […]

رئیس جمهور سوریه که امروز چهارشنبه میزبان مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران و هیئت همراه وی در دمشق بود، چشم انداز جدید همکاری‌های اقتصادی بین سوریه و ایران و چگونگی استفاده از فرصت های موجود برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه «سانا»، بشار اسد در این دیدار گفت که تبدیل عمق روابط سیاسی سوریه و ایران به وضعیتی مشابه در روابط اقتصادی یک موضوع ضروری است و دولت‌های دو کشور باید برای تقویت آن و افزایش رشد آن به کار روی آن ادامه دهند.

مهرداد بذرپاش نیز در این دیدار پیام رئیس جمهور ایران مبنی بر حمایت از روابط دوجانبه اقتصادی تهران و دمشق و همچنین تأکید وی مبنی بر اینکه ایران تمام تلاش خود را برای ارتقای آن به نفع و منافع دو ملت انجام خواهد داد، منتقل کرد.

بذرپاش همچنین به مجموعه‌ای از سرفصل‌های اقتصادی اشاره کرد که کمیته‌های تخصصی سوری-ایرانی در مرحله بعدی به ویژه در حوزه سرمایه گذاری، انرژی و برق روی آن کار خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید