سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123664 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۴ |
79 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت ادعای علیرضابیگی نماینده تبریز در مورد دریافت خودرو از سوی نمایندگان، در مراجع قضایی بررسی می‌شود. به گزارش ادراک خبر ؛ آقای غضنفرآبادی در مصاحبه تلویزیونی بیان کرد هیئت نظارت برای پاسخ به استعلام دادسرا، جلسه دیگری را برگزار می‌کند تا مشخص شود آیا اظهارنظر نماینده تبریز […]

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت ادعای علیرضابیگی نماینده تبریز در مورد دریافت خودرو از سوی نمایندگان، در مراجع قضایی بررسی می‌شود.

به گزارش ادراک خبر ؛ آقای غضنفرآبادی در مصاحبه تلویزیونی بیان کرد هیئت نظارت برای پاسخ به استعلام دادسرا، جلسه دیگری را برگزار می‌کند تا مشخص شود آیا اظهارنظر نماینده تبریز در راستای وظایف نمایندگی اش بوده یا نه.

با توجه به اظهارات نماینده تبریز در مجلس در خصوص واگذاری تعدادی خودرو به برخی از نمایندگان به منظور انصراف از پیگیری استیضاح وزیر صمت، این نماینده به دادستانی فراخوانده شده است.

در این راستا دادستانی کل کشور اعلام کرد: راجع به ادعای مطروحه از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری تعدادی خودرو به برخی از نمایندگان توسط وزارت صمت به منظور انصراف از پیگیری استیضاح وزیر، معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه در راستای وظایف ذاتی دستگاه قضایی با ورود به موضوع، آقای احمد علیرضا بیگی نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی را فراخوانده و ضمن اخذ توضیحات نامبرده، مستندات مورد ادعا را مورد مطالبه قرار داد.
با عنایت به اهمیت مسئله و ضرورت بررسی ابعاد مختلف آن و ارزیابی سوابق مرتبط، موضوع با قید فوریت در دست رسیدگی قرار گرفته و نتایج حاصله به منظور روشن نمودن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ادارک خبر، امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ لیستی از اسامی برخی نمایندگان که خودروی دیگنیتی و فیدلیتی گرفته اند توسط احمد علیرضابیگی به دادستانی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد که با واکنشهای تندی مواجه شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید