جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123817 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

از نرم افزار گزارش تخلف گران فروشی و کم فروشی نانوایان رونمایی شد. به گزارش ادارک خبر، مشاور وزیر اقتصاد گفت: با برنامک جدید امکان گزارش تخلفات نانوایان از جمله گران فروشی و کم فروشی برای مردم فراهم شده است. محمد جلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این برنامک تراکنش‌های […]

از نرم افزار گزارش تخلف گران فروشی و کم فروشی نانوایان رونمایی شد.

به گزارش ادارک خبر، مشاور وزیر اقتصاد گفت: با برنامک جدید امکان گزارش تخلفات نانوایان از جمله گران فروشی و کم فروشی برای مردم فراهم شده است.
محمد جلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این برنامک تراکنش‌های خرید نان را در اختیار مردم می‌گذارد و مردم می‌توانند با تطبیق این تراکنش‌ها با واقعیت، هرگونه گران فروشی را از همان برنامک گزارش کنند.
آقای جلال افزود: یکی از متداول‌ترین تخلفات نانوایان در روز‌های اخیر این است که در کارتخوان‌های ویژه خرید نان، تراکنش‌ها بیش از میزان خرید مردم ثبت می‌شود. مثلا مشتری دو نان خریداری می‌کند، ولی در کارتخوان بیش از دو نان ثبت می‌شود.
آقای جلال تأکید کرد: از این برنامک تعداد تراکنش‌ها به صورت بر خط در اختیار خریدار قرار می‌گیرد و در صورت مغایرت تراکنش با خرید این موضوع از همین برنامک گزارش می‌شود.
به گفته مشاور وزیر اقتصاد با ثبت این گزارش‌ها به تخلف رسیدگی می‌شود و این تخلفات احتمالی باعث کاهش سهمیه آرد نانوا می‌شود.
آقای جلال اظهار داشت: رضایت مندی مشتری از نانوا نیز از این برنامک قابل گزارش است که این موضوع هم به صورت سهمیه آرد تشویقی در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.
مشاور وزیر اقتصاد تصریح کرد: نظارت بر نانوایان با در دسترس قرار گرفتن این برنامک از این پس به صورت برخط انجام می‌شود و تخلفات گزارش شده مردم پس از تدقیق نرم افزاری به تعزیرات ارسال می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید