چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123820 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ |
64 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران درخصوص حاشیه‌های پیش از استیضاح وزیر صمت گفت: با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. به گزارش ادراک خبر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده […]

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران درخصوص حاشیه‌های پیش از استیضاح وزیر صمت گفت: با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران تأکید کرد: براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس، مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس در جریان مخالفت با اصلاح طرح مالیات بر سوادگری و سفته بازی در تذکری گفت: روز گذشته استیضاح بحمدالله برگزار شد و مجلس و دولت این موضوع را با متانت بررسی کردند و ان شاالله نتیجه برای مردم مثبت باشد و به آن‌ها کمک کند، اما حاشیه‌ای که پیش از آن ایجاد شده بود و مجلس و دولت به آن ورود کردند، خوب بررسی نشد و خواهش می‌کنم گزارش جزئیات دهید تا مجلس و نمایندگان متهم نشوند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید