جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124099 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ |
120 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودروهای کارکرده می‌تواند به تنظیم بازار و کاهشی شدن قیمت‌ها کمک کند از سوی دیگر با این موضوع دیگر مردم برای خرید خودرو، مدت‌ها در صف چشم انتظار نمی‌مانند. حجت اله فیروزی درباره واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال، گفت: از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم ، […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودروهای کارکرده می‌تواند به تنظیم بازار و کاهشی شدن قیمت‌ها کمک کند از سوی دیگر با این موضوع دیگر مردم برای خرید خودرو، مدت‌ها در صف چشم انتظار نمی‌مانند.

حجت اله فیروزی درباره واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال، گفت: از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم ، تلاش نمایندگان، شناسایی و تامین نیازهای مردم به ویژه نیازهای اقتصادی خانوار و تدوین طرح‌هایی برای رفع این نیازها بود و از آنجاکه عرضه و تولید خودروسازان داخلی، توان پاسخگویی به نیاز مردم را نداشت، مجلسمردم با واردات خودروهای کارکرده، دیگر در صف خرید نمی‌مانند اجازه واردات خودرو را صادر کرد و دولت متعهد شد بستر لازم برای اجرای این قانون را فراهم کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه این مسیر مجلس مجدد به موضوع ساماندهی بازار خودرو ورود کرد و در بودجه سال ۱۴۰۲، واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را تصویب کرد اما بنا به نظر هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، واردات خودروهای سواری کارکرده از بودجه حذف شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه با واردات خودورهای کارکرده بخشی از کمبودهای بازار جبران می‌شود، ادامه داد: این اقدام می‌تواند به تنظیم بازار و کاهشی شدن قیمت‌ها کمک کند از سوی دیگر با این موضوع نیازی نیست که مردم برای خرید خودرو مدت‌ها در صف چشم انتظار بمانند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نظر کارشناسان این حوزه نشان می‌دهد که هدف‌گذاری مجلس درست بوده است و واردات خودروهای کارکرده کمک بسیاری به ساماندهی بازار خواهد کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید