شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124321 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ |
80 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانداری تهران با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی درباره رگبار باران و وزش باد شدید از شهروندان تهرانی خواست از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. به گزارش ادارک خبر به نقل از فرمانداری تهران، از عصر امروز تا عصر فردا جمعه نوزدهم خردادبارش‌های شدید و رگباری ممکن است سیلابی شدن مسیل […]

فرمانداری تهران با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی درباره رگبار باران و وزش باد شدید از شهروندان تهرانی خواست از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش ادارک خبر به نقل از فرمانداری تهران، از عصر امروز تا عصر فردا جمعه نوزدهم خردادبارش‌های شدید و رگباری ممکن است سیلابی شدن مسیل ها، جاری شدن رواناب، آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب را در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها در پی داشته باشد.

بر این اساس هموطنان از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های تهران و فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کنند.

فرمانداری تهران همچنین با اشاره به احتمال وزش باد شدید از هموطنان به ویژه مجریان طرح‌ها خواسته است از استحکام سازه‌های موقت، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی مطمئن شوند.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران به هموطنان توصیه کرد ازسفر‌های برون شهری پرهیز کنند و در صورت حضور درتفرجگاه‌ها و سکونتگاه‌های حریم و بستر رودخانه‌ها به سرعت از این مکان‌ها خارج شوند.

بگفته آقای پدرام قودجانی دستگاه‌های امدادی و خدماتی شهر تهران هم برای امداد رسانی درآماده باش هستند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید