جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124346 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ |
103 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر پنج شنبه از پروژه سبزه‌ میدان این شهر بازدید کرد. ضرغامی در جریان بازدید از پروژه سبزه‌میدان زنجان، با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، گفت : با توجه به نزدیکی شهر زنجان به میانه، تصمیم گرفتیم از پروژه سبزه‌میدان این […]

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر پنج شنبه از پروژه سبزه‌ میدان این شهر بازدید کرد.بازدید وزیر میراث فرهنگی از طرح سبزه میدان زنجان

ضرغامی در جریان بازدید از پروژه سبزه‌میدان زنجان، با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، گفت : با توجه به نزدیکی شهر زنجان به میانه، تصمیم گرفتیم از پروژه سبزه‌میدان این شهر نیز بازدید کنیم.

وی افزود : با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پروژه سبزه‌میدان به ایران کوچک تبدیل شده و صنایع‌دستی کشور در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

ضرغامی با توضیح اینکه در سفر مستقل به استان زنجان، مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: اگر پروژه سبزه‌میدان که در ماه‌های اخیر مراحل تکمیلی آن محقق شده است با همین برنامه‌ریزی به اتمام برسد، در نوع خود پروژه‌ای کاملاً متفاوت و کم‌نظیر خواهد بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: با برنامه‌ریزی محتوایی که صورت می‌گیرد سبزه‌میدان زنجان تبدیل به الگویی بی‌بدیل به ویژه در حوزه عرضه صنایع‌دستی خواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به فروش محصولات صنایع‌دستی و بازار پر رونق این حوزه، تاکید کرد: این بازار مشکلاتی دارد، اما تلاش شده است تا مشکلات این بخش از جمله کاربردی کردن محصولات صنایع‌دستی و بسته‌بندی این محصول که بسیار حائز اهمیت است، احصا شود.

ضرغامی با بیان اینکه در حوزه صادرات صنایع‌دستی با مشکلاتی مواجه بودیم، اظهار کرد: تلاش شده بخش زیادی از این مشکلات از جمله پیمان‌سپاری ارزی، عوارض، مالیات و … در این حوزه مرتفع شود، به همین علت از نظر ما منعی برای صادرات صنایع‌دستی وجود ندارد.

وی با اشاره به طرح توسعه گردشگری غار کتله‌خور نیز متذکر شد: تا بازدیدی از این طرح انجام نشود، نمی‌توان در مورد گزارش‌های رسیده به قطعیت رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید