سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124543 |
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ |
62 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

شاگردان امیر قلعه نویی تمرین پرنشاطی را پیش از اعزام به قرقیزستان محل برگزاری مسابقات کافا، برگزار کردند.  تیم ملی فوتبال ایران یک روز پیش از عزیمت به قرقیزستان با حضور تمامی بازیکنان خود تمرین کرد. در این تمرین ٢۵ بازیکن دعوت شده به اردو در نخستین روز از کمپ جدید تیم ملی، برای حضور […]

شاگردان امیر قلعه نویی تمرین پرنشاطی را پیش از اعزام به قرقیزستان محل برگزاری مسابقات کافا، برگزار کردند.

 تیم ملی فوتبال ایران یک روز پیش از عزیمت به قرقیزستان با حضور تمامی بازیکنان خود تمرین کرد. در این تمرین ٢۵ بازیکن دعوت شده به اردو در نخستین روز از کمپ جدید تیم ملی، برای حضور در مسابقات آسیای مرکزی با هدایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی به تمرین پرداختند.
این تمرین از ساعت ١٧:٣٠ در سالن پک آغاز شد و بازیکنان در ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند، پس از ٢٠ دقیقه تمرین در سالن و تمرینات مقدماتی، بازیکنان در زمین چمن مرکز ملی فوتبال حاضر شده و به تمرینات تاکتیکی پرداختند.
برگزاری تمرینات ترکیبی، بازی در زمین با ابعاد کوچک و فشرده، ضربات ایستگاهی و تمرینات تهاجمی بخش‌های اصلی تمرین متنوع امروز تیم ملی را تشکیل می‌داد.
امیر قلعه‌نویی در طول تمرین تاکتیکی بار‌ها موضوعات مختلف را به بازیکنان یادآوری کرد. با وجود اینکه تنها چند روز از پایان مسابقات باشگاهی در کشور‌های مختلف می‌گذرد و بازیکنان به تازگی وظایف باشگاهی خود را به پایان رسانده‌اند، اما آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان و طراوت آن‌ها در تمرین، فضای پرنشاطی را در تمرین تیم ملی به وجود آورده بود.
 علی قلی‌زاده هم امروز همزمان با حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تمرینات بازیابی بدنی خود را در تهران آغاز کرد.
بازیکن ملی پوش فوتبال ایران که در فروردین گذشته دچار مصدومیت شد، پس از پشت سر گذاشتن جراحی و آغاز تمرینات ابتدایی، امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران تمرینات بازیابی بدنی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی آغاز کرد.
قلی‌زاده قرار است در تهران تمرینات خود را پیگیری کند.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید