یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124735 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ |
47 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از جوانی جمعیت تلاش کرد منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد. به گزارش ادراک خبر به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: فرا […]

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از جوانی جمعیت تلاش کرد منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: فرا رسیدن عید نورانی سالروز ازدواج امیر المومنین حضرت علی علیه السلام و بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها را به تمام مردم عزیز ایران بخصوص عروس و داماد‌های جوان تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد؛ ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم؛ دولت محترم نیز از ابتدای فعالیت، تاکید ویژه‌ای بر اجرای همه‌جانبه‌ی قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

وی اضافه کرد: همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام و مجاهد بیدار و متعهد دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم. رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهید چمران فرموده اند ایشان بی هیاهو‌های سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاست و با آبرو به سوی خدا رفت؛ از خداوند متعال چنین حسن عاقبت به خیری را برای خود و همه خدمتگزاران مردم مسئلت می‌کنم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید