سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124750 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ |
59 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وزیر نیرو درباره آخرین خبر‌ها از مذاکره با افغانستان برای رهاسازی حقابه هیرمند گفت: تأخیر قابل‌توجهی در رهاسازی این حقابه رخ داده است. به گزارش ادراک خبر؛ وزیر نیرو در حاشیه رونمایی از طرح‌های مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکان شهر تهران و رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران گفت: متاسفانه حقابه […]

وزیر نیرو درباره آخرین خبر‌ها از مذاکره با افغانستان برای رهاسازی حقابه هیرمند گفت: تأخیر قابل‌توجهی در رهاسازی این حقابه رخ داده است.

به گزارش ادراک خبر؛ وزیر نیرو در حاشیه رونمایی از طرح‌های مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکان شهر تهران و رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران گفت: متاسفانه حقابه جمهوری اسلامی ایران رهاسازی نشده و براساس معاهده ۱۳۵۱ و تمام موازین بین‌المللی، ایران صاحب حق است، اما این حق هنوز آزاد نشده است.
 “علی‌اکبر محرابیان” افزود: این در حالی است که وزارت نیرو برنامه‌های مفصلی را برای پایدارسازی آب منطقه سیستان و بلوچستان و مناطق تابعه آن پیش‌بینی کرده است و در کنار آن، ایران حقابه خود را دائماً مطالبه می‌کند.
وزیر نیرو درباره وضعیت آب پایتخت هم گفت: آب تهران در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد، اما میزان مصرف آب افزایش یافته و درخواست می‌شود مشترکان مصرف خود را بهینه کنند و صرفه‌جویی داشته باشند.
محرابیان افزود: تصفیه خانه‌های تهران با حداکثر ظرفیت در حال تصفیه و سامانه‌های شرق و غرب هم در حال فعالیت است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید