جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124794 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ |
71 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران از توقیف انواع لوازم خانگی غیراستاندارد، در بازار‌های امین حضور و نعمت‌آباد شهر تهران خبر داد. به گزارش ادراک خبر به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای محمد حسین طاهری گفت: در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد از مراکز عرضه لوازم خانگی در خیابان امین حضور و نعمت‌آباد تهران، انواع […]

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران از توقیف انواع لوازم خانگی غیراستاندارد، در بازار‌های امین حضور و نعمت‌آباد شهر تهران خبر داد.

توقیف لوازم خانگی غیراستاندارد در تهرانبه گزارش ادراک خبر به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای محمد حسین طاهری گفت: در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد از مراکز عرضه لوازم خانگی در خیابان امین حضور و نعمت‌آباد تهران، انواع یخچال و فریزر، کولر آبی، اجاق گاز، هود آشپزخانه، ماشین لباسشویی، سبزی‌خردکن و سینک ظرفشویی غیراستاندارد شناسایی و توقیف شد.
وی با تاکید بر اجباری بودن استاندارد لوازم خانگی، به شهروندان توصیه کرد: از خرید لوازم خانگی و کالا‌های غیراستاندارد، به بهانه قیمت ارزان خودداری کنند.
طاهری گفت: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، تمرکز و عرضه کالا‌های مشمول استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد جرم است از این رو فروشندگان محصولات توقیف‌شده در دو بازار امین حضور و نعمت آباد تهران برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید