یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124894 |
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ |
89 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین از زمین‌های تحت تملک این بنیاد برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است. به گزارش ادراک خبر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بر اساس تفاهم نامه این بنیاد با وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین از زمین‌های تحت تملک این بنیاد […]

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین از زمین‌های تحت تملک این بنیاد برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

به گزارش ادراک خبر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بر اساس تفاهم نامه این بنیاد با وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین از هزار هکتار از زمین های بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکنزمین‌های تحت تملک این بنیاد برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.
او افزود: ساخت مسکن در برخی از این زمین‌ها آغاز شده و در برخی دیگر در حال طی کردن مراحل اداری می‌باشد.
رییس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه این بنیاد با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ۴۸ هزار واحد برای ساخت مسکن مددجویان و خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر و همچنین محرومان غیر تحت پوشش کمیته امداد که آورده کافی برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ندارند اختصاص یافته است.
وی همچنین از تامین آب آشامیدنی برای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته ۴۰ میلیون آب زوار اربعین تامین شده و امسال با توجه به گرمای هوا نیاز به تامین آب بیشتر است.
فتاح مطرح کرد: ستاد اربعین تعهد داده که کانکس‌های کانتینری سیار یخچال دار به منظور تامین آب خنک زوار در مرز مهران مستقر می‌شود.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید