پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124906 |
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ |
110 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد. به گزارش ادراک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، آقای علی صدر گفت: با توجه به اصلاحات دفترچه […]

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.

به گزارش ادراک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، آقای علی صدر گفت: با توجه به اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورشرشته شغلی دبیری و هنرآموز» در سال ۱۴۰۲، مهلت ثبت‌نام تا روز شنبه سوم تیر تمدید شد ضمن اینکه باتوجه به اصلاحیه اعلام شده آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل اطلاعات خودرا ویرایش کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار متقاضی در این آزمون ثبت نام کرده‌اند و با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این آزمون روز پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد، گفت: ضروری است متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط و اطلاعات شغل محل‌ها و اطلاعیه اصلاحات این دفترچه اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید