شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124968 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ |
40 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دادستان شهرستان بهارستان استان تهران درباره حادثه ریزش ساختمان در شهر گلستان این استان توضیحاتی داد. به گزارش ادارک خبر، به نقل از میزان، سید امیر احمدی در خصوص آخرین وضعیت ریزش ساختمان در گلستان استان تهران گفت: در پی گودبرداری غیرمجاز در شهرستان گلستان، ساختمان مجاور این گودبرداری غیرمجاز که استحکام مناسبی هم نداشته، […]

دادستان شهرستان بهارستان استان تهران درباره حادثه ریزش ساختمان در شهر گلستان این استان توضیحاتی داد.

به گزارش ادارک خبر، به نقل از میزان، سید امیر احمدی در خصوص آخرین وضعیت ریزش ساختمان در گلستان استان تهران گفت: در پی گودبرداری غیرمجاز در شهرستان گلستان، ساختمان مجاور این گودبرداری غیرمجاز که استحکام مناسبی هم نداشته، دچار ریزش شده است.

وی افزود: در زمان ریزش ساختمان ۴ نفر از شهروندان در محل حضور داشتند که پس از وقوع حادثه هر ۴ نفر از آوار زنده به بیرون از آوار منتقل شدند که دو نفر از افراد به بیمارستان جهت مداوا منتقل شدند، اما متاسفانه یک نفر خانم به دلیل شدت جراحات وارده دقایقی پس از خروج از آوار، فوت کرد.

دادستان شهرستان بهارستان ادامه داد: یکی از افرادی که توسط نیرو‌های امدادی از آوار صحیح و سالم به بیرون منتقل شد، نوزادی بود که خوشبختانه حال وی مساعد است و مشکلی ندارد.

احمدی ضمن انتقاد از برخی رسانه‌ها در خصوص انتشار آمار اشتباه و نادرست در خصوص تعداد مجروحان و متوفیان این حادثه گفت: عوامل امدادی در حال ایمن سازی محیط حادثه هستند و ساختمان در حال حاضر تخلیه شده است.

احمدی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در خصوص این حادثه، بیان کرد: سازنده و مهندس ناظر ساختمان بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

وی افزود: از نظر ما عوامل شهرداری شهر گلستان در خصوص وقوع این حادثه دخیل هستند و در این زمینه ورود خواهیم کرد.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: اخبار تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز جمعه بر اثر ریزش یک ساختمان قدیمی  سه طبقه،در شهر گلستان استان تهران یک نفر جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید