چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124971 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ |
155 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

بنیاد ملی نخبگان از برگزاری بازدید‌های دانش‌آموزی مستعدان با همکاری اداره‎‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها و مشارکت مدیران، مسئولان و متولیان مؤسسات، شرکت‌ها، تأسسیسات یا جاذبه‌های گردشگری حمایت می‌کند. به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد شناخت، امید و انگیزه در دانش‌آموزان در جهت تلاش برای […]

بنیاد ملی نخبگان از برگزاری بازدید‌های دانش‌آموزی مستعدان با همکاری اداره‎‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها و مشارکت مدیران، مسئولان و متولیان مؤسسات، شرکت‌ها، تأسسیسات یا جاذبه‌های گردشگری حمایت می‌کند.

به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد شناخت، امید و انگیزه در دانش‌آموزان در جهت تلاش برای جذب و فعالیت در مراکز پژوهشی، تولیدی و مدیریتی کشور در آینده، بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح ایران گشت از برگزاری بازدید‌های دانش‌آموزی مستعدان با همکاری اداره‎‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها و مشارکت مدیران، مسئولان و متولیان مؤسسات، شرکت‌ها، تأسسیسات یا جاذبه‌های گردشگری و… حمایت می‌کند.

بنیاد ملی نخبگان با توجه به مأموریت‌های خود ذیل «سند راهبردی کشور در امور نخبگان»، ایستگاه‌های مسیر نخبگی را شناسایی و با کمک نهاد‌های مرتبط برای پشتیبانی از مشمولان هر ایستگاه برنامه‌ریزی کرده است.

رویکرد بنیاد ملی نخبگان شناسایی «اجتماعات نخبگانی» از طریق رصد رفتار و فعالیت‌های نخبگانی آنان در تمامی حوزه‌ها شامل: علم، فناوری، فرهنگ، نوآوری، قرآن، هنر، ادب و… و همچنین توسعه فعالیت‌های نخبگانی آنان با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای اثرگذاری مناسب آنان در جامعه تخصصی خود است.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید