پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124989 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ |
113 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: مازندران با رتبه نخست در تولید ۱۷ محصول کشاورزی ۱۰ درصد از کل محصولات کشاورزی کشور را تامین می‌کند به گزارش ادارک خبر ، رحیم بخشی با عنوان اینکه، افزایش اشتغال و سرمایه گذاری روند توسعه صادرات در استان را تسهیل خواهد کرد، خاطرنشان […]

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: مازندران با رتبه نخست در تولید ۱۷ محصول کشاورزی ۱۰ درصد از کل محصولات کشاورزی کشور را تامین می‌کند

به گزارش ادارک خبر ، رحیم بخشی با عنوان اینکه، افزایش اشتغال و سرمایه گذاری روند توسعه صادرات در استان را تسهیل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر مازندران ۱۰ درصد از کل محصولات کشاورزی کشور را تامین و تولید می‌کند.

وی ادامه داد: مازندران در تولید ۱۷ محصول کشاورزی اکنون رتبه اول کشور را دارد و مقابله با انباشت تولید، صادرات و ارسال کالا به نقاط مختلف جهان و کشور با جدیت در دستور کار است.

بخشی اضافه کرد: زیرساخت‌های خطوط صادرات هوایی از جمله هواپیمای کارگو در استان مازندران وجود دارد و با کشور‌هایی همچون روسیه و قزاقستان برای صادرات هوایی کالا رایزنی‌هایی انجام شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران، تصریح کرد: در کنار صادرات محصولات کشاورزی، صنایع دستی و همچنین گل و گیاه استان با هواپیمای کارگو از گمرکات خود استان صادر خواهد شد که این امر در افزایش درآمد ارزی مازندران تاثیر شایانی دارد.

بخشی با بیان این که، اکنون بسیاری از محصولات کشاورزی استان به صورت فله‌ای در گمرکات دیگر نقاط کشور به کشور‌های منطقه صادر می‌شود، گفت: با هواپیمای کارگو به طور حتم میزان ارزش و وزن محصولات صادراتی استان در گمرکات خود استان ثبت می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید