پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124998 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ |
195 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران یک و سه با شکست حریفانشان راهی مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا شدند. به گزارش ادراک خبر ؛ بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از جمعه دوم تیر آغاز شد و به مدت چهار روز به میزبانی شهر پینگ تان چین ادامه دارد. ۳۲ تیم در این […]

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران یک و سه با شکست حریفانشان راهی مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا شدند.

صعود دو تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله دوم قهرمانی آسیابه گزارش ادراک خبر ؛ بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از جمعه دوم تیر آغاز شد و به مدت چهار روز به میزبانی شهر پینگ تان چین ادامه دارد.

۳۲ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که از روز گذشته در هشت گروه مقدماتی مسابقات خود را آغاز کردند. در سه دیدار تیم‌های ملی والیبال ساحلی در روز دوم هر سه تیم موفق به شکست حریفان خود شدند، اما تنها دو تیم ایران یک و سه به مرحله دوم صعود کردند.

در دیدار نخست ایران یک (شوکتی و سالمی) در سه دست با امتیازات ۲۱ بر ۱۲، ۱۸ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ چین ۴ (سالمو و لیول) را مغلوب و صعودشان را قطعی کردند.

در مسابقه دوم ملی‌پوشان ایران هم پورعسکری و آقاجانی در قالب تیم ایران دو برابر هنگ کنگ یک (وونگ و لیو) قرار گرفتند و با نتیجه دو بر صفر و امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۰ پیروز میدان شدند، اما به علت تفاضل امتیاز موفق به صعود به مرحله بعد نشدند.

مسابقه ایران ۳ (محفوظی-منصوری) برابر نیوزیلند یک (سادی یر و نیکولین) هم با نتیجه دو بر صفر و با پوئن‌های ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۴ به نفع ملی‌پوشان ساحلی ایران به پایان رسید تا تیم جوان کشورمان هم جواز حضور در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا را بیابد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا در حال انجام است تا تیم‌های راه یافته حریفان مرحله بعدی خود را بشناسند.

نتایج آخرین دیدار‌های تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است:

ایران یک (شوکتی – سالمی) (۲) – چین ۴ (یک) (۲۱ بر ۱۲، ۱۸ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲)

ایران دو (پورعسکری و آقاجانی) (۲) – هنگ کنگ یک (صفر) (۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۰)

ایران سه (محفوظی و منصوری) (۲) – نیوزیلند یک (صفر) (۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۴)

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید