سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 125180 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ |
54 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

زائران ایرانی بیت الله الحرام در قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشترکین، از مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی و محوری جهان اسلام، کشور‌های عربی و مسلمانان جهان نام بردند. به گزارش ادراک خبر، زائران ایرانی بیت الله الحرام امروز سه شنبه (۶ تیر) با شرکت در مراسم برائت از مشرکین؛ در قطعنامه‌ای ۶ ماده‌ای […]

زائران ایرانی بیت الله الحرام در قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشترکین، از مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی و محوری جهان اسلام، کشور‌های عربی و مسلمانان جهان نام بردند.

به گزارش ادراک خبر، زائران ایرانی بیت الله الحرام امروز سه شنبه (۶ تیر) با شرکت در مراسم برائت از مشرکین؛ در قطعنامه‌ای ۶ ماده‌ای خواستار حمایت کامل از جبهه مقاومت و تقویت روابط سیاسی با محوریت دفاع از آزادیخواهان جهان خصوصاً آرمان فلسطین تا آزادی قدس شریف شدند.

زائران کشورمان در این قطعنامه با آرمان‌های اسلام ناب محمدی تجدید پیمان کرده و اندیشه‌های والای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را، چراغ راه خود قرار داده و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مسجد الحرام، فاجعه منا و سال ۶۶ را گرامی داشتند.

متن کامل این قطعنامه که امروز در مراسم برائت از مشرکین که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در صحرای عرفات برگزار و قرائت شد به شرح زیر است:

۱-ما حجاج بیت الله الحرام با تاسی به سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و ائمه اطهار علیهم السلام در صحرای عرفات، با آرمان‌های اسلام ناب محمدی تجدید پیمان کرده و اندیشه‌های والای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را، چراغ راه خود قرار داده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز به ویژه شهدای مسجد الحرام، فاجعه منا و سال ۶۶، مواضع اصولی خود را اعلام می‌داریم.

۲-ما ضمن اهتمام بر وحدت جهان اسلام حول قرآن و آرمان‌های پیامبر اعظم صلی ا… علیه و آله وسلم، از سیاست‌های آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر ایجاد تفرقه میان مسلمانان اعلام انزجار می‌کنیم.

۳-ما حجاج شرکت کننده در مراسم برائت از مشرکین، مسئله فلسطین را مسئله اصلی و محوری جهان اسلام، کشور‌های عربی و مسلمانان جهان دانسته و امروز با گذشت ۴۴ سال از ابتکار تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام «رحمت الله علیه» و راهبری‌های حکیمانه خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» همچنان حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.

۴-ما نمایندگان ملت غیور ایران، در صحرای عرفات همبستگی جهان اسلام و وحدت کلمه امت اسلامی را کلید فتح و غلبه بر استکبار جهانی و توطئه‌های آنان اعلام کرده و اکنون که جبهه مقاومت، ابتکار عمل را از اختیار صهیونیست‌ها خارج و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به سمت زوال تدریجی رانده معتقدیم تسریع در فروپاشی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و رسیدن به نقطه بی‌بازگشت، اولویت اول جهان اسلام و کشور‌های اسلامی است.

۵-ما حجاج بیت الله الحرام نسبت به راه اندازی گروه‌های تندروی به ظاهر اسلامی و دخالت و تجاوز غاصبانه به کشور‌های اسلامی که از اهداف و برنامه‌های نظام استکبار و سلطه برای نابودی و کم اثر جلوه دادن تاثیرات عمیق فرهنگی و معنوی اسلام است، اعلام خطر کرده و بر بصیرت کامل و ضرورت ایستادگی امت اسلامی در مقابل آن تاکید می‌نماییم.

۶-ما، ضمن حمایت از اقدامات دولت مردمی در توسعه هوشمندانه روابط راهبردی جمهوری اسلامی با کشور‌های دنیا و بالندگی دیپلماسی همسایگی با کشور‌های منطقه، خواستار حمایت کامل از جبهه مقاومت و تقویت روابط سیاسی با محوریت دفاع از آزادیخواهان جهان خصوصاً آرمان فلسطین تا آزادی قدس شریف هستیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته – صحرای عرفات
نهم ذی الحجه ۱۴۴۴ هجری قمری-برابر با ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ هجری شمسی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید