سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 125228 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ |
148 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان شیلات ایران: صنعت شیلات در سواحل سیستان و بلوچستان ظرفیتی بسیار ارزشمند است که قابلیت توسعه و سرمایه گذاری را دارد.  به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران روز گذشته در حاشیه سفر به چابهارگفت: براساس مطالعات شده، بیش از ۶۰ هزار […]

رئیس سازمان شیلات ایران: صنعت شیلات در سواحل سیستان و بلوچستان ظرفیتی بسیار ارزشمند است که قابلیت توسعه و سرمایه گذاری را دارد.

 به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران روز گذشته در حاشیه سفر به چابهارگفت: براساس مطالعات شده، بیش از ۶۰ هزار هکتار از سواحل سیستان و بلوچستان قابلیت پرورش میگو و نزدیک به ۲۰۰ هزار تُن پرورش ماهی در قفس در دریا را دارد.

سید حسین حسینی بیان کرد: از آنجایی که اقتصاد و معیشت مردم ساحل نشین به دریا وابسته است، با سرمایه گذاری در حوزه های شیلاتی بویژه آبزی پروری می‌توان به ارزآوری، ایجاد معیشت و اشتغال پایدار مردم منطقه کمک کرد.

رئیس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: باتوجه به زیرساخت های بندری و شیلاتی که در این منطقه وجود دارد، امکان توسعه منطقه های تلاقی به سمت بندر شهرها نیز وجود دارد .

وی ادامه داد: شرکت کشت و صنعت مکران یک صنعت چند منظوره و چند وجهی در حوزه کشاورزی است که علاوه بر تولیدات گلخانه ای بویژه میوه‌های گرمسیری، در زمینه های آبزی پروری از جمله پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس با بکار گیری تکنولوژی‌ های نوین مشغول به فعالیت است و از این طریق نقش بسزایی در توسعه سواحل مکران دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید