پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 125234 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ |
164 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

بازیکن فصل گذشته پوشکاش آکادمیا مجارستان با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست. باشگاه پرسپولیس از شهاب زاهدی مهاجم جدید خودش رونمایی کرد. زاهدی پیش از این و در زمان هدایت علی دایی فرصت حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس را پیدا کرد اما فرصت بازی پیدا نکرد و در نهایت از این تیم جدا شد. […]

بازیکن فصل گذشته پوشکاش آکادمیا مجارستان با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست.

باشگاه پرسپولیس از شهاب زاهدی مهاجم جدید خودش رونمایی کرد.

زاهدی پیش از این و در زمان هدایت علی دایی فرصت حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس را پیدا کرد اما فرصت بازی پیدا نکرد و در نهایت از این تیم جدا شد.

او تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست و توانست با این تیم قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان سوپر جام  ایسلند شود؛ ۲۳ بازی و ۸ گل زده حاصل عملکرد وی در ایسلند بود.
زاهدی پس از حضور در ایسلند تصمیم گرفت در تیم سوون سامسونگ کره به فوتبالش ادامه دهد، اما این باشگاه مطرح کره‌ای به علت محرومیتی که در گذشته به خاطر دوپینگ دامنگیر زاهدی شده بود قرارداد وی را فسخ کرد تا زاهدی راهی اوکراین شود.

او در سال ۲۰۱۹ به باشگاه اوکراینی المپیک دونتسک پیوست و دو سال برای این تیم به میدان رفت و در ۲۷ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند.

زاهدی در سال ۲۰۲۱ به باشگاه زوریا لوهانسک انتقال یافت ۲۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۸ بار هم گلزنی کرد، اما پس از لغو بازی‌های باشگاهی در اوکراین به صورت قرضی به تیم پوشکاش آکادمیای مجارستان پیوست و موفق شد در ۳۶ بازی برای این تیم ۱۳ گل به ثمر برساند.
این مهاجم ملی پوش اولین بازی ملی خود را در رقابت های کافا مقابل قرقیزستان انجام داد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید