سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 125246 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ |
127 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چمخاله با توجه به زیرساخت‌های موجود قطب گردشگری دریایی کشور می‌شود. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مجید علی نازی در بازدید از بندر تفریحی گردشگری چمخاله گفت: رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی توسعه گردشگری دریایی است. عضو هیئت عامل سازمان […]

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چمخاله با توجه به زیرساخت‌های موجود قطب گردشگری دریایی کشور می‌شود.

چمخاله قطب گردشگری دریایی شمال کشور می‌شودبه گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مجید علی نازی در بازدید از بندر تفریحی گردشگری چمخاله گفت: رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی توسعه گردشگری دریایی است.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه گردشگری و توریسم ارزش افزوده بسیار بیشتری در مقایسه با کالا و بار برای یک منطقه و کشور دارد، افزود: هر آنچه بتوانیم در این حوزه سرمایه گذاری کنیم، ارزش افزوده بیشتری را ایجاد خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه طرح بندر چمخاله در بخش اسکله و موج شکن رو به پایان است، گفت: ساخت موج شکن و پل دسترسی در حال اتمام است که تا پایان سال مرحله اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
علی نازی درباره ایمنی دریایی این طرح تصریح کرد: پس از ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها، ایمن سازی حوضچه در دستور کار است.
وی در خصوص اهداف ساخت این طرح گفت: بحث تفریحی و گردشگری دریایی و سفر‌های داخلی بین بنادر شمالی کشور از جمله اهداف نخست ساخت این طرح است.
علی نازی گفت: هدف دوم ایجاد خطوط منظم مسافربری با کشور‌های همسایه است.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه امیدواریم این بندر هرچه زودتر به بهره برداری برسد، عنوان کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که آماده شده، این بندر می‌تواند قطب گردشگری دریایی کشور شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید