جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 125263 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ |
128 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت ایران و روسیه همکاری‌های دوجانبه در زمینه محافظت از تأسیسات مهم دولتی و مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده را تقویت می‌کنند.   به گزارش­ ادراک خبر از مسکو، سردار سرتیپ احمدرضا رادان که در صدر  هیئت بلندپایه انتظامی به مسکو سفر کرده بود، در گفت‌وگوی اختصاصی […]

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت ایران و روسیه همکاری‌های دوجانبه در زمینه محافظت از تأسیسات مهم دولتی و مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده را تقویت می‌کنند.

  به گزارش­ ادراک خبر از مسکو، سردار سرتیپ احمدرضا رادان که در صدر  هیئت بلندپایه انتظامی به مسکو سفر کرده بود، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: با اطمینان می‌توان گفت که از این به بعد مناسبات دو کشور در حوزه امنیتی و انتظامی وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به امضاء سند همکاری‌های انتظامی بین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی کل گارد ملی روسیه اشاره کرد و افزود: براساس این سند، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی گارد ملی روسیه، همکاری‌های دوجانبه در زمینه تبادل تجربه در اجرای قوانین، حفاظت از تأسیسات مهم دولتی، مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده، ارائه اقدامات حمایتی مشترک برای مبارزه با جرم و جنایت را تقویت می‌کنند.

وی به تقویت همکاری‌ها در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر بین دو کشور اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم چهار هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر، تجربیات گران‌سنگی کسب کرده‌است که می‌تواند در اختیار روسیه و سایر کشور‌ها قرار دهد.

سردار رادان گسترش روزافزون مواد مخدر را تهدیدی برای جهان عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشور‌های جهان است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید