سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 125826 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۷ |
43 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام به طور همزمان در سراسر استان‌های کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۰ نفر سارق دستگیر و ۱۱۹ فقره سرقت کشف شد.

دستگیری ۹۰ نفر در اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشامبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا، گفت: با هدف کاهش و مهار جرایم و تامین آسایش شهروندان، پلیس آگاهی به صورت همزمان در سراسر کشور طرح مقابله با سارقان احشام را به مرحله اجرا درآورد و در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۹۰ نفر سارق احشام دستگیر شدند که طبق تحقیقات انجام شده حدود ۵۴ درصد سابقه دار و ۴۶ درصد نیز فاقد سابقه بودند.
وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۳ روز در تیرماه سال جاری به طول انجامید، افزود: در این طرح تعداد ۱۱۹ فقره سرقت کشف شد که بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس و استان خراسان رضوی بوده است.
سردار قنبری با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های کاری مهم پلیس آگاهی است، گفت: در طول سال گذشته نیز با اجرای ۵ مرحله طرح مقابله با سارقان احشام در سراسر کشور قریب به ۶۰۰ دستگیری و بیش از ۸۰۰ فقره کشف از جمله عملکرد این پلیس بوده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه استفاده از سیم خاردار و یا هر موانع فیزیکی در اطراف محل نگهداری دام‌ها برای جلوگیری از سرقت ضروری است، افزود: دامداران باید محل نگهداری احشام را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت از جمله دوربین مدار بسته و روشنایی کافی مجهز کنند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: اجرای این طرح‌ها کماکان در سراسر کشور به ویژه استان‌های هدف در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید