جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 127423 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
43 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

روزانه ده‌ها هزار زندانی در سلول‌های انفرادی در آمریکا نگهداری می‌شوند.

افزایش حبس زندانیان آمریکا در سلول‌های انفرادیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از میزان ؛ در حالی که هیچ سرشماری دقیقی درباره استفاده از سلول‌های انفرادی در زندان‌های آمریکا وجود ندارد، اما تخمین‌ها از منابع دانشگاهی و سایر منابع نشان می‌دهد که در هر روز ده‌ها هزار زندانی در سلول‌های انفرادی در آمریکا نگهداری می‌شوند.

«متیو آزانو» در مقاله‌ای در سال ۲۰۲۲ برای «مارشال پراجکت» نوشته بود که زندانیان محبوس در سلول‌های انفرادی معمولاً به مدت ۲۳ ساعت در روز در سلول‌های کوچک خود محبوس می‌شوند.

به گزارش «گود من پراجکت»، شیوه نگهداری یک زندانی در سلول انفرادی تحت عنوانی قرار می‌گیرد که به آن اسکان محدود می‌گویند، که مؤسسه ملی اصلاح و تربیت آمریکا آن را اینگونه تعریف می‌کند: اسکان برخی از زندانیان جدا از جمعیت عمومی یک زندان و اعمال محدودیت در حرکت، رفتار و امتیازات آنها.

یک نظرسنجی ملی از سیستم‌های زندان آمریکا که از سوی مرکز حقوق عمومی «آرتور لیمان» در دانشکده حقوق «ییل» انجام شد، تخمین می‌زند که تا جولای ۲۰۲۱ بین ۴۱ هزار تا ۴۸ هزار رندانی در سلول‌های انفرادی محبوس بوده‌اند.

۳۴ سیستم زندان ایالتی به علاوه اداره فدرال زندان‌ها به این نظرسنجی پاسخ دادند که حدود ۶۱ درصد از تقریباً ۱.۲ میلیون نفری که در زندان‌های آمریکا نگهداری می‌شوند، را پوشش می‌دهد. در سراسر این کشور، میانگین حدود سه درصد از افراد در سلول‌های انفرادی نگهداری می‌شدند.

بر اساس گزارش «کری بلیکینگر»، در اوایل دوران همه‌گیری کووید-۱۹، ۳۰۰ هزار نفر در شرایط قرنطینه مشابه سلول انفرادی نگهداری می‌شدند.

طبق گزارش سال ۲۰۲۳ آرتور لیمان، تخمین زده می‌شود که که در اواسط سال ۲۰۱۹ حدود ۱۲۲ هزار زندانی در سلول‌های انفرادی نگهداری می‌شدند.

تحلیل اخیر گزارشگر ارشد NBC News نشان می‌دهد که تا سپتامبر ۲۰۲۲، ۱۱ هزار و ۳۶۸ نفر از ۱۴۲ هزار زندانی فدرال در سلول‌های انفرادی نگهداری می‌شدند که در مقایسه با ماه می‌ همان سال هفت درصد افزایش داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید