سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12830 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ |
104 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: الان ما در آستانه تغییراتی هستیم ؛ طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها مطرح است و قرار است در شیوه حمایت از مردم اصلاحاتی صورت گیرد و موضوع اصلی صحبت های رئیس جمهور نیز در این خصوص بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه […]

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: الان ما در آستانه تغییراتی هستیم ؛ طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها مطرح است و قرار است در شیوه حمایت از مردم اصلاحاتی صورت گیرد و موضوع اصلی صحبت های رئیس جمهور نیز در این خصوص بود.

حسینی: یارانه‌ها مستقیم به مردم تعلق می‌گیردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حسینی در برنامه رادیو گفت‌وگو با اشاره به صحبت های رییس جمهور در گفتگوی زنده با مردم گفت: در گذشته در بحث کالاهای اساسی به تاجران و واردکنندگان ارز ترجیحی تعلق می گرفت و این حمایت انجام می شد، البته با مفاسدی هم همراه بود و در مواردی تاثیری برای مردم نداشت بلکه افرادی از این فرصت سوءاستفاده کردند.

وی گفت: الان این یارانه می خواهد مستقیم به خود مردم یعنی مصرف کنندکان تعلق گیرد و از این جهت نیاز است تا مطلب تبیین شود ؛ اگرچه معاون اول رئیس جمهور یا برخی وزرا از جمله سخنگوی اقتصادی دولت ، وزیر اقتصاد ، وزیر جهاد کشاورزی صحبت هایی کرده‌اند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: در مجلس نیز روز یکشنبه در جلسه ای که داشتیم به سوالات مردم که همان مطالبات مردم است و ابهاماتی که در جامعه ایجاد شده ، پاسخ داده ایم ولی هیچ کدام از این ها نمی تواند جایگزین سخنان رئیس جمهور شود که با زبان مردم مسائل را به خوبی توضیح دهند. در این مصاحبه توضیح داده شد که چه کاری می خواهد انجام شود و این مسئله چه اقتضائاتی داشته که این تصمیم گرفته شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!