شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12888 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ |
121 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مدتی است در خیابان‌های دهلی باغچه‌ای میان خودرو‌ها تردد می‌کند.   به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر از دهلی نو، در این باغچه انواع درخت موز، انبه، گلابی، بوته‌های گوجه فرهنگی، آفتابگردان، اسفناج، بامیه وکدو به چشم می‌خورد. همه این‌ها روی دو سانتی متر خاک که بر روی گونی پهن است، کشت شده اند. […]

مدتی است در خیابان‌های دهلی باغچه‌ای میان خودرو‌ها تردد می‌کند.   به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر از دهلی نو، در این باغچه انواع درخت موز، انبه، گلابی، بوته‌های گوجه فرهنگی، آفتابگردان، اسفناج، بامیه وکدو به چشم می‌خورد.

همه این‌ها روی دو سانتی متر خاک که بر روی گونی پهن است، کشت شده اند. این باغچه روی یک اتوریکشا ایجاد شده و همه جای شهر می‌چرخد. باغچه مانع تابش آفتاب شدید دهلی روی این وسیله نقلیه شده و داخل خنک‌تر از بیرون است. ماهیندرا کومار راننده اتوریکشا با بیان اینکه این فضای سبز مثل کولر آبی عمل می‌کند گفت: برخی مسافران ده یا بیست روپیه بیشتر می‌دهند، چون در هوای گرم شهر، در فضای خنک تری جابجا می‌شوند وراضی هستند. وی به ممنوع بودن حمل بار روی سقف خودرو‌ها اشاره کرد وافرود: تاکنون پلیس اعتراض نکرده حتی با من فیلم و عکس هم می‌گیرند. مانیش پاندی یکی از مسافران این وسیله نقلیه با تمجید از ایده راننده، کار او را پیامی مهم در ضرورت حفظ محیط زیست نامید که هم موجب کاهش دمای داخل اتوریکشا می‌شود و هم طراوت وسرسبزی را نیز بیشتر کمی کند. محمد اظهر خان راننده اتوریکشا دیگر از اقدام همکار خود استقبال کرد و گفت: من هم تصمیم گرفته ام این کار را انجام دهم و باغچه روی اتوریکشا ایجاد کنم، چون دیدم داخل، خنکی خوبی احساس می‌شود.دمای این روز‌های دهلی گاه به ۴۵درجه هم می‌رسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!