سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12894 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ |
146 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

نظامیان رژیم صهیونیستی دو خانه متعلق به فلسطینیان را در شرق نابلس در کرانه باختری به بهانه نداشتن جواز ساخت ویران کرد.   به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، رژیم اشغالگر چندین دهه است که خانه‌های فلسطینی‌ها را به بهانه‌های مختلف ویران می‌کند. این اقدام از طرف جامعه بین المللی و گروه‌های مدافع حقوق […]

نظامیان رژیم صهیونیستی دو خانه متعلق به فلسطینیان را در شرق نابلس در کرانه باختری به بهانه نداشتن جواز ساخت ویران کرد.   به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، رژیم اشغالگر چندین دهه است که خانه‌های فلسطینی‌ها را به بهانه‌های مختلف ویران می‌کند.

این اقدام از طرف جامعه بین المللی و گروه‌های مدافع حقوق بشر محکوم شده است.بری گراسمن تحلیلگر مسائل سیاسی و کارشناس حقوق بین الملل می‌گوید کاملا روشن است که تنبیه جمعی، اقدامی غیرقانونی است.
هیچ توجیهی در قوانین بین الملل برای چنین اقداماتی وجود ندارد. حتی این اقدامات محکوم هم می‌شود. تخریب خانه‌های مسکونی فلسطینیان به این بهانه که آن‌ها با افرادی که متهم به جرمی هستند، غیرقانونی است. در هیچ کجای دنیا، خارج از سرزمین‌های اشغالی فلسطین، چنین چیزی دیده نمی‌شود. تا زمانی که اشغالگری علیه مردم فلسطین ادامه دارد و دائما به شهروندان عادی حمله می‌شود، فلسطینیان هم حق دارند به این حملات پاسخ دهند. مقاومت مسلحانه فلسطینیان، اقدامی مشروع علیه اشغالگری است. تا زمانی که عدالت برقرار نشود، صلحی در کار نخواهد بود.
ما هیچ نشانه‌ای دال بر تمایل برای برقراری صلح از سوی اشغالگران نمی‌بینیم. در عوض شاهدیم که هر روز فلسطینیان ناچارند با سنگ مقابل سلاح‌های سنگین اشغالگران بایستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!