جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 129488 |
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
35 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زورگیر که تحت پوشش مسافر از راننده خودروی زورگیری می‌کردند خبر داد.

دستگیری زورگیران مسافرنما در پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ گودرزی گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ پلیس پیشگیری تهران حین گشت زنی به راننده و ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ که یکی از شرنشینان خودرو با مشاهده گشت انتظامی کلانتری با چهره‌ای هراسان از پلیس تقاضای کمک می‌کند مواجه می‌شوند.
وی با بیان اینکه راننده و سرنشینان خودرو بلافاصله با مشاهده گشت پلیس از محل متواری می‌شوند افزود: با اجرای طرح مهار و مدتی تعقیب و گریز، خودروی ۲۰۷ که هنگام فرار به تعدادی از خودرو‌های عبوری آسیب وارد کرده بود متوقف و راننده و سرنشینان خودرو دستگیر شدند.
در بررسی اولیه توسط پلیس، سرنشین خودرو متقاضی امداد‌های پلیس به ماموران گفت: راننده خودروی پژو ۲۰۷ می‌باشد که هنگام عبور از بلوار “دریا” تهران، با تقاضای متهمان به عنوان مسافر، آنان را سوار بر خودرو اش کرده، ولی متهمان پس از سوار شدن بر خودرو اش با تهدید سلاح سرد وی را مجبور می‌کنند که از خودرو پیاده و در قسمت کمک راننده بنشیند و متهمان قصد زورگیری و سرقت خودرو و مدارک هویتی و سایر اموال وی را داشتند که با مشاهده گشت پلیس تقاضای کمک کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی با دستور قضائی در اختیار ماموران کلانتری قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید