شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 130022 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
79 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از ۲ مجتمع قضایی شهید بهشتی و شهید صدر، گفت:کمبود نیرو و سختی کار در واحد‌های قضایی بر کسی پوشیده نیست.

بازدید مقام قضایی از مجتمع قضایی شهیدان بهشتی وصدربه گزارش خبرگزاری صداوسیما- یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سیاست‌های تحولی محاکم تهران در روز‌های تعطیل، از ۲ مجتمع قضایی شهید بهشتی و شهید صدر بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات پرسنل قضایی و اداری قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید، گفت: حضور پر رنگ همکاران در روز‌های تعطیل، حال و هوای روز اداری به مجتمع‌ها بخشیده است و وقتی شاهد حضور فرزندان و خانواده در کنار همکاران در روز‌های تعطیل هستیم به خلوص نیت همکاران در خدمت و همچنین پشتیبانی زیبای خانواده از آنان پی می‌بریم که بسیار ارزشمند است.

رئیس کل محاکم تهران، بیان کرد: ورود بسیار پرونده‌ها، کمبود نیرو و سختی کار در واحد‌های قضایی بر کسی پوشیده نیست و اگر همت بالای همکاران و تلاش بی وقفه آنان نباشد، امکان پاسخگویی مناسب و حل و فصل دعاوی به موقع از مجموعه سلب می‌شود.

جعفری، عنوان کرد: احساس مسئولیت‌پذیری، دغدغه خدمت و فعالیت خودجوش در بین همکاران موجب خروجی مطلوب می‌شود، که مدیریت محاکم تهران بر حضور چنین همکاران و عملکرد آنان افتخار می‌ورزد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان عالی و معاونت‌های متولی به فکر کاهش وارده، افزایش نیرو و رفع سختی معیشتی همکاران در مدت زمان کوتاه باشند چرا که تناسبی بین حجم کار و سختی آن با تعداد نیرو، امکانات و پرداختی‌های مالی وجود ندارد.

به گفته وی، ما ضمن تلاش در رفع کاستی‌ها و کمبود ها، نظارت بر امور و روند دادرسی‌ها، قدردان زحمات همکاران شریف و خدوم قضایی و اداری هستیم.

بازدید‌های میدانی به صورت برنامه ریزی شده از مجتمع‌های قضایی تهران و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های پرسنل قضایی و اداری در طول هفته حتی در ایام تعطیل، همواره یکی از برنامه‌های رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران است که به صورت مستمر و میدانی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید