یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-12
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 133171 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
48 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در عاشورای حسینی، گفت: ۲۲ هزار نیروی امدادی و عملیاتی برای خدمات دهی به عزاداران حسینی در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مشارکت ۱۷۷۸ تیم در پوشش امدادی عزاداران حسینیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امدادونجات، گفت: در دو روز مراسم تاسوعا و عاشورا، ۱۱۴۰ پایگاه و مرکز امدادی فعال برای امدادرسانی به هم‌وطنان حاضرند که شامل ۴۳۳ شعبه و دفتر نمایندگی، ۶۱۱ پایگاه امدادونجات، ۳۱ پشتیبان در مراکز استان، ۳۴ مرکز کنترل و هماهنگی و ۳۱ تیم واکنش سریع می‌شود.
وی افزود: در مجموع، حضور هزار و ۷۷۸ تیم عملیاتی برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورا، پیش‌بینی شده است که بیش از پنج هزار و ۴۰۰ نفر نیروی متخصص امداد و نجات را شامل می‌شود.
مرادی‌پور با اشاره به آماده‌باش چهار هزار و ۵۰۰ تیم عملیاتی دیگر، گفت: ۲۲ هزار نیروی امدادی و عملیاتی نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات افزود: بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در حالت آماده‌باش قرار دارند که شامل یک هزار و ۵۱ دستگاه آمبولانس، ۴۶۲ دستگاه خودروی نجات، ۱۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۸۶ دستگاه موتورلانس، ۳۰ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات و ارتباطات، یک هزارو ۲۵۵ خودروی دیگر و ۱۸ فروند بالگرد امدادی را شامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید