پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13324 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ |
84 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سید حسن نصرالله: دبیر کل حزب الله لبنان در یک همایش انتخاباتی گفت، آماده باش نیرو‌های ما و مقاومت فلسطین تا پایان رزمایش رژیم صهیونیستی به قوت خود باقی خواهد بود. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر؛ «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار […]

سید حسن نصرالله: دبیر کل حزب الله لبنان در یک همایش انتخاباتی گفت، آماده باش نیرو‌های ما و مقاومت فلسطین تا پایان رزمایش رژیم صهیونیستی به قوت خود باقی خواهد بود. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر؛ «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد.
سید حسن نصرالله در ابتدای سخنانی خود با اشاره به آغاز رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفته است که خواهان جنگ نیست، ما به این سخنان اطمینان نداریم و به همین دلیل تا زمان پایان رزمایش آنها، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در حالت آماده باش قرار خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: پس از روز جهانی قدس نیز از طریق برخی کانال‌های دیپلماتیک به ما خبر داده شد که اسرائیلی‌ها خواهان اقدام نظامی علیه لبنان نیستند، اما این سخنان از سوی دشمن صهیونیستی و نخست وزیر آن‌ها برای ما قابل اعتماد نیست و ما آمادگی نظامی خود را حفظ خواهیم کرد.دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: علت ارسال این پیام از کانال‌های دیپلماتیک این است که آن‌ها می‌دانند مقاومت در وعده‌هایش صادق است و به هر گونه تجاوز پاسخ می‌دهد.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: از بیروت تاکید می‌کنیم که عربیت بدون قدس معنی ندارد!؛ همچنین عربیت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هم بی‌معناست.وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان در سال‌های اخیر از طریق دروغ پراکنی و تحریم‌ها تلاش کردند حمایت مردمی از مقاومت را کاهش دهند، اما همه طرح‌ها و پروژه‌های آن‌ها شکست خورد.دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حضور بزرگ شما در همایش انتخاباتی امروز در بیروت و روز گذشته در صور و نبطیه و همچنین آنچه پیش بینی می‌کنیم از حضور شما در بقاع، بزرگترین جواب برای کسانی است که در سال‌های اخیر به کاهش قدرت مقاومت امید داشتند. این حضور شما آن‌ها را انگشت به دهان خواهد کرد.وی افزود: من به آن‌ها می‌گویم که این حضور بزرگ مردمی پاسخ شماست، پیام این حضور گسترده این است که مردم به مقاومت، قدس و رزمندگانش اعتماد دارند و از آن حمایت می‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!