دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13364 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ |
111 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در باره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ روز آینده در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز و تهران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش […]

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در باره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ روز آینده در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز و تهران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت گاهی خیزش گرد و خاک داریم.

وی افزود: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در برخی مناطق شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و استان‌های واقع در سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم. 

وی گفت: روزهای شنبه و یکشبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش محسوس دما را داریم و فقط در دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز و شرق خزر رگبار باران در روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: امروز شرایط تشکیل گرد و خاک بر روی کشور عراق مهیا بود، از این رو در استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب گرد و خاک داریم و فردا علاوه بر این مناطق، در مرکز کشور، دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز پدیده گرد و  خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل به دلیل وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف و قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین امشب بارش پراکنده و باد شدید در پایتخت محتمل است. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۷ و ۱۹ درجه خواهد بود.

وی گفت:‌ روز آینده شهر کرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهوار و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!