دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 133699 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
64 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر اعلام کرد، داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تامین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.

پذیرش ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه در داروخانه‌های هلال احمربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، داروخانه‌های جمعیت هلال احمر به دلیل ویژگی‌هایی از جمله کنترل و نظارت دقیق و همچنین توزیع به موقع و مطمئن دارو‌های مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع دارو‌های خاص و دارو‌های پرونده‌ای از اهمیت بسزایی نزد شهروندان برخوردارند و اکثر دارو‌هایی که در این داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور عرضه می‌شود.
بر همین اساس در تیرماه جاری نزدیک به ۲۰ هزار نسخه شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیرو‌های مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ، بیمه دی، بانک‌ها و بیمه‌های تکمیلی پذیرش و خدمات مربوط به آن ارائه شده است.
همچنین داروخانه تهرانپارس نیز به دلیل تأمین و توزیع دارو‌های کمیاب و دارو‌های پرونده‌ای از قبیل دارو‌های بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی، ام اس، دارو‌های عادی مورد نیاز مردم، دارو‌های سفارشی و دارو‌های تک نسخه ای، اهمیت ویژه‌ای در نظام توزیع دارو دارد تا جایی که بیشترین دارو‌های پذیرش شده در این داروخانه شامل دارو‌های بیماران شیمی درمانی، دیابتی، ام اس و انسولین بوده است.
لازم به ذکر است در تیرماه سال جاری، این دو داروخانه جمعیت هلال احمر نیاز دارویی بیماران شیمی درمانی را تامین و ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را پذیرش کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید