دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13388 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ |
108 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

کارکنان پالایشگاه نفت ”پِ. سِ. کِ PCK“ آلمان از طرح دولت، مبنی بر ممنوعیت واردات نفت روسیه که قرار است تا پایان سال اجرایی شود، ناراضی اند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصمیم دولت آلمان مبنی بر ممنوعیت واردات نفت روسیه، نگرانی کارکنان پالایشگاه نفت ”پِ. سِ. کِ PCK“ […]

کارکنان پالایشگاه نفت ”پِ. سِ. کِ PCK“ آلمان از طرح دولت، مبنی بر ممنوعیت واردات نفت روسیه که قرار است تا پایان سال اجرایی شود، ناراضی اند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصمیم دولت آلمان مبنی بر ممنوعیت واردات نفت روسیه، نگرانی کارکنان پالایشگاه نفت ”پِ. سِ. کِ PCK“ آلمان در خصوص توقف فعالیت این پالایشگاه را به همراه داشته است.
این پالایشگاه که ۱۲۰۰ کارمند دارد، به طور انحصاری، نفت خام روسیه را از خط لوله دروژبا، طولانی‌ترین خط لوله نفت جهان فرآوری می‌کند. پالایشگاه ”پِ. سِ. کِ“, حدود ۹۰ درصد نفت مصرفی در برلین و مناطق اطراف آن از جمله فرودگاه ”برلین-براندنبورگ“ را تامین می‌کند و بسیاری از کسب و کار‌های محلی، به نقدینگی که با فعالیت این پالایشگاه به منطقه سرازیر می‌شود، وابسته اند.
یکی از کارکنان این پالایشگاه به خبرگزاری فرانسه گفت: ما به نفت روسیه نیاز داریم. ما خانه و خانواده داریم؛ بنابراین چنانچه دولت می‌خواهد آن را متوقف کند، این پالایشگاه از بین خواهد رفت.
روبرت هابِک، وزیر اقتصاد آلمان نیز با بازدید از این پالایشگاه به سوالات و ابهامات کارکنان پاسخ داد. وی در این بازدید گفت: کارکنان، نگران توقف فعالیت این پالایشگاه به علت ممنوعیت واردات نفت روسیه نباشند‎؛ چرا که روش‌های جایگزین برای ادامه فعالیت این پالایشگاه وجود دارد. با این حال کارکنان، هابک را متهم می‌کنند که در راستای ایجاد شکاف بین آلمان و روسیه به منافع آمریکا خدمت می‌کند.
 
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!